انحراف بینی چگونه برطرف می شود؟
انحراف بینی چگونه برطرف می شود؟ راه حل هایی که شاید بدرد شما بخورد!
تمرینات پس از جراحی فک
تمرینات لازم پس از جراحی فک – تمیرناتی که پس از جراحی فک انجام میشود !
شهریور ۵, ۱۴۰۲
انحراف بینی چگونه برطرف می شود؟
انحراف بینی چگونه برطرف می شود؟ راه حل هایی که شاید بدرد شما بخورد!
تمرینات پس از جراحی فک
تمرینات لازم پس از جراحی فک – تمیرناتی که پس از جراحی فک انجام میشود !

انواع روش های زیبایی فک

سلام دوستان عزیز، امروز با شما در مورد انواع روش های زیبایی فک صحبت می کنیم.

شاید برای برخی از شما سوال باشد که چرا باید فک خود را زیبا کنید و چه فوایدی دارد؟

فک یکی از قسمت های مهم صورت است که تاثیر زیادی بر روی ظاهر و جذابیت شخص دارد. فک های باریک، تراشیده و هم تراز با سایر قسمت های صورت، می توانند به شما چهره ای جوان، سالم و خوش قواره بدهند. برعکس، فک های گوشتی، پهن و نامتناسب، می توانند باعث پیری زودرس، خستگی و نارضایتی از خود شوند.

روش های زیبایی فک
روش های جراحی زیبایی فک

برای زیبایی فک، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برخی از این روش ها عبارتند از:

• جراحی زیبایی فک: روش جراحی فک برای کسانی مناسب است که مشکلات ساختاری در استخوان فک دارند و نیاز به تغییر شکل و اندازه فک دارند. در این روش، جراح فک و صورت با استفاده از برش های کوچک در داخل دهان یا زیر گوش، استخوان فک را جابجا، بریده یا پیوند می زند. این عمل معمولاً تحت بیهوشی کلی انجام می شود و نتایج آن دائمی است. البته این روش هم ممکن است عوارض و خطراتی داشته باشد مثل عفونت، خونریزی، تورم، درد، عدم تطابق دندان ها و نارسایی عصب صورت.
  • تزریق ژل یا چربی: این روش برای کسانی مناسب است که فقط می خواهند حجم و شکل فک خود را بهبود بخشند و نیاز به تغییر ساختار استخوان ندارند. در این روش، پزشک با استفاده از سرنگ، مقدار مورد نظر از ژل ژلاتین (فیلر) یا چربی خود شخص را در نقاط مورد نظر فک تزریق می کند. این عمل معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود و نتیجه آن معمولاً حدود یک سال پابستانی است. البته این روش هم ممکن است عوارض و خطراتی داشته باشد مثل حساسیت، التهاب، کبودی، کروکی یا نامتناسب بودن ژل یا چربی با فک.
  • لیزر زیبایی فک: این روش برای کسانی مناسب است که می خواهند پوست فک خود را جوانسازی، لیفتینگ و ت strtightening کنند و نیاز به تغییر حجم و شکل فک ندارند. در این روش، پزشک با استفاده از دستگاه لیزر، انرژی حرارتی را به پوست فک می رساند و باعث تحریک کلاژن و الاستین می شود. این عمل معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود و نتایج آن به تدریج ظاهر می شوند. البته این روش هم ممکن است عوارض و خطراتی داشته باشد مثل سوختگی، تیرگی، قرمزی، خشکی و خارش پوست.

خب دوستان عزیز، امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظر، می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید در بخش بلاگ وبسایت به جدیدترین مقالات وبسایت ما دسترسی داشته باشید.

دکتر حمیدرضا فلاحی

متخصص جراحی فک ، جراحی زیبایی صورت ، جراحی بینی و ایمپلنت دندان در اهواز