تزریق فیلر و ژل

توضیح کلی ژل و فیلر :

ژل های پر کننده صورت محصولاتی از جنسهای مختلف مثل کلاژن، اسید هیالورونیک و ﻫﯿﺪﺭﻭﮐﺴﯽ ﺁﭘﺎﺗﯿﺖ کلسیم هستند که برای جوان و شاداب سازی پوست صورت استفاده می شوند و باعث کاهش یا حذف چین و چروک های صورت  ، بزرگ کردن حجم لب ها و پروتز لب ، برجسته کردن گونه ها و جایگزینی بافت نرم از دست رفته ناشی از تروما می شوند.

تزریق ژل یک راهکارکم خطر دستیابی به نتایج زیبایی دلخواه  می باشد.اسید هیالورونیک در بین این مواد شاید بتوان گفت ایده ال ترین است که از طرفی بطور طبیعی هم در بدن وجود دارد. با بالارفتن سن چین نازولبیال (خط خنده) عمیق تر می شود، و خطوط زیبای صورت از بین می رود، لب ها شروع به نازک شدن می کنند و ظاهر صورت جوانی و شادابی خود را از دست می دهد.

پر کننده های اسید هیالورونیک در زیر این چین ها تزریق می شود تا به این ترتیب بتوان حجم از بین رفته را جایگزین کرده و ظاهر جوان تری را برای صورت ایجاد کرد. همچنین با تزریق در لبها میتوان شکل و حجم لبها را نیز زیباتر کرد و از زیبایی آنها لذت برد.

تزریق ژل در اهواز

نحوه و مدت زمان عمل:

تزریق ژل و فیلر به صورت سرپایی ودر مطب انجام میشود.قبل از تزریق نیاز است که هر گونه رژ لب و یا براق کننده از روی لب به طور کامل پاک شود.قبل از انجام کار لب ها به طور کامل با پنبه آغشته به الکل ضدعفونی خواهد شد و تزریق بی حسی انجام میشود تا در حین تزریق ژل هیچگونه آزردگی نداشته باشید.

اقدامات قبل از عمل:

در صورتی که سابقه تبخال دارید ما را مطلع کنید تا داروهای مورد نیاز تجویز گردد و تدابیر لازم برای شما انجام گردد.ترجیحا در روز نوبت خود برای انجام درمان بدون آرایش و میکاپ در محل مورد تزریق در مطب حاضر شوید.

مراقبت بعد از عمل:

شما احتمالاً نتایج حاصل از تزریق ژل را بلافاصله پس از درمان مشاهده خواهید کرد، مشاهده ورم یا کبودی محدود در ناحیه انجام تزریق در صورت بیمار امری عادی و طبیعی محسوب می شود. از کیسه یخ یا کمپرس آب سرد برای کاهش ورم ایجاد شده استفاده کنید. دوره ورم به شرایط بدنی شما بستگی دارد. ، هر چند بخش عمده ورم، کبودی و قرمزی ایجاد شده در طول یک هفته تا ده روز بر طرف خواهد شد.از ماساژ دادن لب  در چند روز اول پرهیز کنید.

سوالات متداول در رابطه با تزریق ژل

در رابطه با تزریق ژل سوالات متداولی پرسیده می شود که در این مقاله این سوالات را مطرح می کنیم تا با پاسخ دادن به این سوالات افرادی که خواهان تزریق ژل هستند در این زمینه اطلاعات لازم را بدست آورند .

موارد تشیکل دهنده ژل چیست ؟

یکی از سوالات متداولی که در رابطه با تزریق ژل پرسیده می شود مواد تشکیل دهنده آن می باشد، جنس ژل های تزریق از نوع هیالورونیک اسید می باشد، که با بدن سازگاری کامل را دارد و در صورتی که با دقت بالا و در دوز مناسب در ناحیه مورد نظر تزریق شود هیچ گونه عارضه ای بعد از آن بوجود نمی آید . حداکثر ماندگاری ژل تزریق شده بین یک سال تا یک سال و نیم می باشد که بعد از گذشت این مدت در صورت نیاز دو مرتبه تزریق باید صورت گیرد . اسید هیالورونیک ماده طبیعی می باشد که در همه موجودات وجود دارد .
<id=”work” h4>کاربرد تزریق ژل چیست ؟

یکی از مهمترین کاربردهای تزریق ژل برجسته و حجیم کردن لب ها می باشد علاوه بر این برای پر کردن خط اخم، خط خنده ، گودی صورت و برجسته سازی گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد . اما نکته ای که باید به آن توجه کرد میزان دوز تزریق می باشد، افرادی که برای حجیم سازی لب ها خود خواهان تزریق ژل هستند باید در نظر بگیرند که تزریق بیش از اندازه این ماده می تواند با برجسته سازی بیش از حد تاثیر منفی بر زیبایی صورت بگذارد .

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل نمی باشند ؟

در دوران حاملگی به هیچ عنوان نباید

صورت گیرد ، در صورتی که حسایت یا بیماری خاصی دارید حتما پزشک خود را مطلع سازید شاید تزریق ژل بدلیل حساسیت یا یک بیماری خاص به صلاح شما نباشد .

آیا این امکان وجود دارد که تزریق ژل و بوتاکس را همزمان انجام داد ؟

بله این امکان وجود دارد در واقع برای از بین بردن خطوط عمیق تزریق ژل گزینه مناسبی می باشد و برای چین های ظریف پیشانی گزینه مناسب تزریق بوتاکس می باشد .