جراحی زیبایی بینی یا راینوپلاستی

سلام به همه! امروز می‌خواهم درباره جراحی زیبایی بینی بنویسم. جراحی زیبایی بینی یک عمل جراحی است که با هدف بهبود شکل و عملکرد بینی انجام می‌شود. این عمل می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد و خودتان را زیباتر احساس کنید. البته، قبل از تصمیم گیری برای جراحی زیبایی بینی، باید با پزشک مشورت کنید و از مزایا و معایب آن آگاه شوید. همچنین، باید انتظارات منطقی از نتایج عمل داشته باشید و به دستورات پس از عمل رعایت کنید. جراحی زیبایی بینی یک تغییر مثبت در زندگی شما می‌تواند باشد، اگر با دقت و اطلاعات کافی انجام شود.

بینی یکی از اجزای مهم و برجسته صورت و چهره افراد است که شکل آن نسبت به دیگر اجزای چهره تاثیر بسزایی در دارد. علاوه بر این بینی عملکرد مهمی دارد که آن عبور هوا برای تنفس و کنترل جریان هوا قبل از رسیدن به ریه است. (جراحی بینی در اهواز)

در راینوپلاستی یا جراحی بینی منحصر به فرد بودن و شکل متفاوت بینی در هر فرد بیش از هر نوع جراحی دیگر خود را نشان می دهد. این به معنی تفاوت نتیجه عمل از فردی به فرد دیگر است. من سعی میکنم تا ویژگی های خاص و خوب بینی شما را که باعث میشود بینی شما متفاوت باشد را حفظ  کنم و سعی میکنم با جراحی زیبایی بینی (در اهواز) تنها نواقص موجود در بینی شما را تا حد امکان برطرف کنم.

این غیر منطقی است که یک بینی عالی را رویاپردازی کنیم و این تصویر رویاپردازانه را برروی صورت شما تصور کنیم. من بینی هر فرد را متناسب با ویژگی های همان فرد عمل خواهم کرد. اصلاح و بهبود قسمتهای نا مناسب بینی شما جهت بدست آوردن یک توازن هماهنگ تر بین بینی و چهره در جراحی راینوپلاستی هدف من میباشد. اگر شما هم علاقه‌مند هستید، مطالعه بیشتر کنید و با پزشک خود صحبت کنید.

نمونه جراحی بینی های انجام شده

دکتر حمیدرضا فلاحی

متخصص جراحی فک و زیبایی صورت ، جراحی بینی و کاشت ایمپلنت دندان 

آدرس : ایران - اهواز - کیانپارس - خیابان پهلوان شرقی - ساختمان جام جم - طبقه 3 

تماس : 06133334800