جراحی زیبایی بینی
بیهوشی در جراحی بینی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷
ترمیم بینی عمل شده
ترمیم بینی عمل شده
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷
جراحی زیبایی بینی
بیهوشی در جراحی بینی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷
ترمیم بینی عمل شده
ترمیم بینی عمل شده
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷
 
 
 

جراحی سینوس لیفت

برای کاشت ایمپلنت های دندانی گاهی اوقات نیاز به پروسه ها و جراحی های تکمیلی است تا ابتدا بستر و شرایط مناسبی برای کاشت ایمپلنت و جراحی ایمپلنت آماده شود تا بعد از آن پزشک بتواند ایمپلنت مناسبی را برای فرد با ماندگاری طولانی استفاده نماییم . یکی از پروسه های جراحی که شاید بتوان گفت از شایع ترین آن ها جهت آماده سازی بستر مناسب و دست یابی به استخوان کافی برای کاشت ایمپلنت است جراحی سینوس لیفت یا اصطلاحا پیوند استخوان در سینوس فک بالا می باشد . در این مقاله قصد داریم تا در خصوص مطالبی نظیر ذیل بپردازیم .

  • قیمت جراحی سینوس لیفت
  • مراقبتهای بعد از سینوس لیفت
  • قیمت سینوس لیفت
  • جراحی سینوس لیفت کلوز
  • عوارض عمل سینوس لیفت
  • سوراخ شدن سینوس
  • ریشه دندان در سینوس
جراحی سینوس لیفت

جراحی سینوس لیفت

یکی از شایع ترین نواحی دهان که افراد دندان هایشان را از دست می دهند ناحیه خلف فک بالا است که دندان های آسیایی آن ناحیه از دست می رود و لذا فرد نیاز پیدا می کند ایمپلنت های در ناحیه خلف ماگزیلا یا در ناحیه خلف فک بالا کار کند تا بتواند بازتوانی نیرو جویدن را در این ناحیه داشته باشد . به طور طبیعی بعد از کشیدن دندان در ناحیه خلف فک بالا یا عقب فک بالا سینوس فک بالا رشد می کند به سمت پایین و حرکت می کند و استخوان آن ناحیه ارتفاعش روز به روز کمتر می شود و در طی زمان فرد استخوان فکش را از دست می دهد و این فرد زمانی که مراجعه می کند برای دست یابی به ایمپلنت پزشک پس از تهیه رادیوگرافی های مناسب و سی تی اسکن های لازم متوجه می شویم ارتفاع استخوان کم است .

برای کاشت ایمپلنت های دندانی گاهی اوقات نیاز به پروسه ها و جراحی های تکمیلی است تا ابتدا بستر و شرایط مناسبی برای کاشت ایمپلنت و جراحی ایمپلنت آماده شود تا بعد از آن پزشک بتواند ایمپلنت مناسبی را برای فرد با ماندگاری طولانی استفاده نماییم . دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز و بهترین جراح بینی در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

برای افزایش ارتفاع در ناحیه خلف فک بالا پروسه درمانی سینوس لیفتینگ انجام می شود که اصطلاحا سینوس فک بالا لیفت شده و به سمت بالا جابه جا می شود مواد پیوندی استخوان در آن ناحیه قرار داده می شود و به این ترتیب بازسازی استخوان در آن ناحیه انجام می شود و بعد از آن می توان برای فرد ایمپلنت کاشت و ایمپلنتی با طول مناسب، قطر مناسب و ماندگاری بالا را در آن ناحیه قرار داد . این پروسه سینوس لیفت می تواند گاهی در برخی از بیماران به طور هم زمان با ایمپلنت انجام داد بدین معنا که می توان به طور همزمان هم ایمپلنت تی شن و کاشت ایمپلنت را داشته باشیم و هم پروسه سینوس لیفتینگ و پیوند استخوان کف سینوس را انجام دهیم و فرد در این صورت خیلی سریع تر به دندان دست یابی پیدا می کند . هر چند در برخی از بیماران ممکن است نتوان به طور همزمان انجام داد لذا در این صورت جراحی دو مرحله ای را به این افراد توصیه می کنیم . ابتدا پروسه پیوند سینوس و سینوس لیفت را انجام می دهیم و سپس بعد از گذشت مدت زمان مشخص و دستیابی به استخوان مناسب کاشت ایمپلنت را برای فرد انجام خواهیم داد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با این مقاله:

مراحل انجام ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان جلو

زیبایی دندان با ایمپلنت

مقایسه بریج با ایمپلنت