استحمام بعد از جراحی بینی
استحمام بعد از جراحی بینی
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
جراحی پره های بینی
کوچک کردن پره های بینی
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
استحمام بعد از جراحی بینی
استحمام بعد از جراحی بینی
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
جراحی پره های بینی
کوچک کردن پره های بینی
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
 
 
 

سوالات متداول جراحی بینی استخوانی

هر نوع مدل بینی ویژگی خاص خود را دارد، برخی از افراد دارای بینی استخوانی هستند که غضروف آن کم و پوست نازکی دارد، افرادی که بینی استخوانی دارند و اقدام به جراحی بینی خود می کنند،  می توانند نتایج خوبی را از جراحی بینی استخوانی خود دریافت نمایند خود دریافت نمایند زیرا بینی های استخوانی بدلیل پوست نازک و غضروف قوی که دارند بهترین گزینه برای جراحی بینی می باشد ، قبل و بعد از جراحی بینی استخوانی سوالات متداولی مطرح می شود، ما در این مقاله قصد داریم با بیان این سوالت و پاسخ دادن به آن ها اطلاعاتی را در زمینه جراحی بینی استخوانی در اختیار افرادی که خواهان انجام این جراحی هستند قرار دهیم .

جراحی بینی استخوانی

تورمات و کبودی هایی که بعد از جراحی بینی استخوانی در اطراف بینی مشاهده می شود به چه مدت زمان نیاز دارند تا برطرف شوند ؟

از مزایای جراحی بینی استخوانی می توان به این موضوع اشاره کرد که تورمات و کبودی هایی بینی استخوانی بعد از جراحی نسبت به بینی گوشتی بسیار کمتر است . بعد از جراحی بینی به منظور کاهش تورم و کبودی ها می توان اقداماتی را انجام داد یکی از این اقدامات که بسیار توصیه می شود و تاثیر گذار است، استفاده از کمپرس یخ است .

بعد از جراحی بینی استخوانی انجام فعالیت های بدنی و رژیم غذایی به چه صورتی می باشد ؟

پیادره روی از همان روز بعد از جراحی توصیه می شود ، انجام ورزش های سنگین و فعالیت های شدید بدنی بعد از گذشت مدتی باید صورت گیرد .

غذاهای مصرفی بعد از جراحی باید به گونه ای باشد که نیاز به جویدن زیاد نداشته باشد و در غذاها کمتر از نمک استفاده شود زیرا باعث افزایش تورم و کبودی می شود .

بعد از جراحی بینی در روز های اولیه بینی دچار گرفتگی می شود آیا این امر طبیعی است ؟

تورمات داخلی بینی مقداری راه عبور هوا را کمتر کرده است ، به مرور زمان این تورمات کاهش پیدا می کند و این احساس از بین می رود . در داخل بینی شما چیز خارجی وجود ندارد که باعث گرفتگی بینی شما شود همان طور که گفته شد بدلیل ورم بینی شما احساس پری و گرفتگی در بینی می کنید .

تا چه زمانی توصیه می شود از چسب بینی استفاده شود ؟

مدت زمان استفاده از چسب بینی در هر فردی متفاوت می باشد و جراح تعیین می کند که به چه مدت نیاز است تا از چسب بینی استفاده شود ، امروزه با بهره گیری از تکنیک های جدید در جراحی این مدت زمان بسیار کاهش پیدا کرده است .