مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
مهر ۱۴, ۱۳۹۷
جراحی زیبایی پلک
جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی
مهر ۱۴, ۱۳۹۷
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
مهر ۱۴, ۱۳۹۷
جراحی زیبایی پلک
جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی
مهر ۱۴, ۱۳۹۷
 
 

جراحی زیبایی بینی

شایع ترین جراحی زیبایی در جهان جراحی بینی می باشد . این عمل بیشتر در دهه های سنی بیست تا چهل سال انجام می شود و مدت زمان انجام این جراحی بین دو تا سه ساعت می باشد . در این مقاله قصد داریم به مطالبی نظیر ذیل بپردازیم .

  • خوردن بستنی بعد از عمل بینی
  • خوردن برنج بعد از عمل بینی
  • خوردن آناناس بعد از عمل بینی
  • بهترین میوه بعد از عمل جراحی بینی
  • برای کاهش ورم بینی بعد از عمل
  • اب هویج برای عمل بینی
  • درمان کبودی بعد از عمل بینی
  • نکات قبل از جراحی بینی

ساختار بینی

بینی در مجموعه از لحاظ ساختار به سه دسته: بینی استخوانی، بینی گوشتی و بینی با پوست بسیار نازک تقسیم می شود .

بینی استخوانی از نظر تکنیکی راحترین بینی است زیرا ضخامت متوسطی دارد و با انجام کارهای مرسوم معمولا نتیجه خوبی از جراحی بینی استخوانی حاصل می شود .

بینی با پوست نازک به دلیل اینکه ضخامت پوست بسیار کم است و کوچکترین ناهمواری دیده می شود و باید جراحی با دقت و ظریف انجام شود تا نتیجه جراحی خوبی حاصل شود.

در نقطه مقابل بینی های گوشتی هستند که به دلیل ضخامت بسیاری که وجود دارد باید جراحی به خوبی انجام شود تا نتیجه جراحی بعد از گذشت یک سال خوب باشد .

اقدامات پس از جراحی بینی

رعایت اقدامات پس از جراحی از بسیار اهمیت بالایی برخوردار است از لحظه ای که جراحی بینی تمام می شود مراقبت های بعد از جراحی بینی آغاز می شود و سر بیمار باید با زاویه سی درجه از سطح زمین قرارگرفته باشد و از دست زدن به اسپیلت بینی خودداری نمایید گاها بعد از کاهش ورم کمی اسپیلت شل می شود ولی به هیچ عنوان به اسپیلت دست نزنند . تورم هیچ تاثیری بر روی اقدامات پس از جراحی ندارد و از فشار به بینی خودداری نمایید. ورزش های سنگین و فعالیت های سنگین انجام ندهید .

دکتر حمید رضا فلاحی جراح زیبایی فک و صورت در اهواز با استفاده از متد های نوین به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۳۳۳۸۶۶۷۵-۰۶۱ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

تغذیه بعد از جراحی بینی

بهتر است در بیست و چهار یا چهل و هشت ساعت اول بعد از عمل زیبایی بینی از غذاهای که سفت هستند و نیاز به جویدن دارند، پرهیز شود . به طور مثال: هویج خام، سیب خام و ته دیگ نخورید و غذاهای روتین مانند: برنج، گوشت نرم و یا مرغ می توانید مصرف نماید . تغذیه ترجیحا از غذاهای نرم و بدون ادویه و نمک استفاده شود .

مایعات در صورت اینکه آب میوه تازه باشد بهتر است . استفاده از آب کرفس یا آب آناناس مفید باشد ولی می توان گفت بی ضرر است . بعد از دو یا سه روز می توانید به روند طبیعی تغذیه خود بپردازید .

عوارض جراحی بینی

در حالت کلی جراحی زیبایی بینی بی عارضه می باشد و عوارض جزئی و کوچکی وجود دارد که این عوارض جانبی شامل: تورم و کبودی می باشد که ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود .

اما عوارض دیگری نظیر: اختلال در تنفس، غیرقرینگی حفره های و ظاهر بینی رخ می دهد که این عوارض ناشی از نحوه جراحی رخ می دهد بهتر است قبل از انجام جراحی در انتخاب جراح بینی دقت نمایید تا از عوارض این چنینی پیشگیری شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه نمایید.

برخی از خدمات دکتر حمیدرضا فلاحی :

جراحی بینی گوشتی

نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل

بارداری و جراحی بینی

شستشوی بینی بعد از عمل